Forum Tanie wino i RPG
Lipmen
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czerwony Październik, czyli NSkę czas reanimować

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tanie wino i RPG Strona Główna -> Neuroshima
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobek
Doświadczony



Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:35, 08 Gru 2008    Temat postu: Czerwony Październik, czyli NSkę czas reanimować

Dobra, panowie. Czas odświeżyć stare szlaki i przebyć kilka nowych, więc nadchodząca przerwa będzie czasem wzmożonej aktywności Moryca i jego fanów. W związku z nowo planowaną serią postapokaliptycznych seansów satanistycznych wypadałoby nakreślić ogólny rys zapatrywań i ram mechanicznych na Wasze postaci.

Ogólny wydźwięk mojego improwizowanego bełkotu będzie umiarkowanie ciężki. Coś między stalą, odrobiną rdzy i poisonem powinno być na miejscu. Świat znany z podstawki też doczeka się kilku ważnych zmian nadających IMO kolorytu:
- wprowadzenie nowego gracza na scenę świata, mianowicie neokomuchów. Wersja nieco zamerykanizowana, lecz z odczuwalną nutą Rosjan i czerwonej gwiazdy. Świat zostanie nieco bardziej upolityczniony, a podziały rasowe odczuwalne (dlatego też instytucja języków znanych postaci);
- uwypuklenie instytucji gangów jako takich;
- dodanie światu paru kluczowych elementów związanych z odkrywaniem przeszłości, legend i rzeczy rodem z 'X- files' (ogólnoświatowa rtęciowość). Zwiększona śmiertelność z powodu radiacji i chemii panującej na większym terenie.

Wasze postaci będą typową dla ZSA grupą zgranej załogi wkręcającej się we wszystko, co da zarobić. Mogą to być najemnicy, Łowcy, kopacze rowów w wersji extreme, do ustalenia Waszego. Tylko niech to będą postaci potrafiące sobie poradzić nie tylko z obsługą własnego prącia i M4.
Z pochodzeń wyłączone są: NY, Detroit, Pustynia, Posterunek. Profesje dowolne (prawie), zależnie od Waszej koncepcji. Startujecie w jakimś większym skupisku ludzkim w centralnym miejscu kraju.

Ok, teraz typowo mechanicznie:
1. Współczynniki: 65 pkt. na wszystkie (pkt. z pochodzenia niewliczone). Min. to 8, max. 17.
2. Umiejętności: 30/ Specjalizację, 35/ resztę, +15 do um. opartych na najwyższym współczynniku, +15 do wiedzy ogólnej i umiejętności specjalistycznych. Max. 5 pkt. w jednej umiejętności.
3. Choroba: wymagana, żadnych zwolnień nie ma. Dowolna z podręcznika, wymyślona, lub dojrzana w nieoficjalnych. Początkowo z pierwszymi symptomami.
4. Sztuczka na głowę, standardowo.
5. Na koniec dochodzą wolne punkty (20), które możecie wymieniać na poniższych zasadach: +1 do dowolnego współczynnika (może być ponad 17)- 15 pkt.; Sztuczka- 10 pkt.; cofnięcie choroby do stadium podstawowego- 10 pkt.; znajomość dodatkowego języka (hiszpański, rosyjski, francuski, niemiecki, polski) 5pkt.; 2 pkt. do umiejętności- 5 pkt.

Obowiązuje karta postaci v. 1.5, zasady oparte połowicznie na obu wersjach i zdrowym rozsądku. W razie pytań męczyć na gg.

P.S Żeby nie było wątpliwości- to ta karta Razz [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Bobek dnia Wto 0:53, 09 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Włochaty
Plutonowy



Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świat Mroku (piwniora)

PostWysłany: Pią 1:36, 12 Gru 2008    Temat postu:

No dobra, to może zanim przejdziemy do konkretów i zaczniemy tworzyć poszczególne swoje charakterne - charaktery, zastanówmy się nad ogólnym PR naszej drużyny pierścienia. A żeby to zrobić musimy ustalić jaką odegramy w sesji rolę.
Wydaje mi się, że albo gramy zbitym, zwartym oddziałem łowców nagród, najemników, ochroniarzy, zabójców czy co tam jeszcze, jeździmy wszędzie razem, mamy tira z samochodem i motorem na pace ( jak w nieustraszonym ), czy raczej pozostajemy wobec siebie nieco odlegli i wtedy mamy szersze pole do popisu jeśli o postaci chodzi? No nie wiem, nie wiem, warto by tu przystanąć i się zastanowić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobek
Doświadczony



Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 2:04, 12 Gru 2008    Temat postu:

Docelowo: nie jesteście oddziałem Beta, w którym bez reszty nie ruszycie się do klopa, nie jesteście też Luźnymi Ryśkami idącymi tylko w jedną stronę. Jesteście zgraną paczką, umiecie współpracować i jest to najlepsze wyjście. Początkowo byliście razem, bo taka była konieczność do zdobycia kasy na żarcie i dziwki, teraz jednak mija 3. rok waszego wspólnego (z kilkoma przerwami) tułania po świecie i po prostu jesteście już zżyci ze sobą, jak patologiczna rodzina.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafez
Illuminados



Dołączył: 31 Sie 2005
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: R'lyeh

PostWysłany: Pią 18:22, 12 Gru 2008    Temat postu:

W każdym razie będzie wesoło. Ja & Tommy mamy już coś na kształt postaci - a Ty, Adrian? Podobno się obijasz w tej sprawie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzechu
Plutonowy



Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Teksasu

PostWysłany: Pon 21:07, 15 Gru 2008    Temat postu:

Chciałbym zauważyć, że granie uberteamem do zadań specjalnych nigdy nie wyszło na tyle, żeby zagrać więcej niż jedną-dwie sesje Smile

Taka nieformalna i niezhierarchizowana grupa kumpli, którzy drą na siebie mordy co chwila i jednocześnie bujają się razem jest najlepszym pomysłem. Nie ma jakiegoś mrocznego jebania się w ciemne sprawy typu:


    1) ja tak na prawdę mam resztę w dupie i działam z nimi bo to mi przynosi korzyści materialne lub inne (wstawić jakie)
    2) mogę pomścić rodzinę którą zabili mi gangerzy
    3) jestem szpiegiem molocha/jestem szpiegiem NY/jestem szpiegiem mojej starej


Wiem, że w świecie po wojnie każdy z nas wyjebałby drugiego za garść gambli, ale to RPG i możemy grać kogoś innego niż naprawdę jesteśmy Wink

Tak więc mówię, jak dla mnie to powinna być taki team w starym eNeSkowym stylu, garść kumpli którzy wpierdalają się w przeróżne dziwne historie i tarapaty a nie przetwardzielteam do zadań specjalnych, bo to mi się już stanowczo przejadło i w NS nie widzi. Jednym zdaniem - like in the good, ol' times.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grzechu dnia Pon 22:24, 15 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Tanie wino i RPG Strona Główna -> Neuroshima Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin